7 września 2021

Od Obłocznego Poroża - drabble „Do grobu”

Jako uczeń bardzo lubiłem wyjścia z moim mentorem. Tym razem Pokrzywkowy Nos miał nauczyć go polowania na bardzo ruchliwe zwierzęta, jakim były wiewiórki. Starałem się chłonąć wszystkie cenne wskazówki i szybko zastosować je w praktyce. Zaczaiłem się na jedną właścicielkę rudej kity, jednak niefortunnie po nieudanym polowaniu, miała na tyle odwagi, by zacząć mnie gonić. Rzuciłem się do ucieczki, nie patrząc przed siebie. Mój mentor krzyczał coś za mną, ale nie zwracałem na to uwagi, przetrwanie było priorytetem. Nagle usłyszałem kwik przestraszonego zwierzęcia i ostry ból w lewym boku: trysnęła krew, a ja z przerażeniem spojrzałem w oczy wielkiemu jeleniowi.

[100 słów: Obłoczne Poroże otrzymuje 5 Punktów Doświadczenia]

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz