Zadania

co i jak
Zadania to rzeczy, które można wykonać w celu otrzymania dodatkowych Punktów Doświadczenia lub Umiejętności. Dzielą się na trzy kategorie: reklama, przygody i eventy.
reklama
Ta kategoria zadań służy promocji bloga i pozyskiwaniu nowych członków.

zadanie 1
opis
Zaproś znajomego na bloga - znajomy musi potwierdzić, że został zaproszony przez ciebie.
nagroda
10 Punktów Doświadczenia (każda kolejna zaproszona osoba to +5 Punktów Doświadczenia)

przygody
Przygody to zadania do wykonania w opowiadaniach, na wielu blogach znane jako questy. 
Aby otrzymać nagrodę, należy wybrać jedną z przygód, zarezerwować ją, w komentarzu pisząc "przygoda[numer]", a następnie napisać opowiadanie, kierując się opisem i pytaniami pomocniczymi.
Rezerwacja trwa tydzień. Przez ten czas nikt inny nie może zarezerwować ani wykonać tego zadania.
Jeśli w ciągu tygodnia od rezerwacji administracja otrzyma opowiadanie, postać otrzymuje nagrodę, a przygoda przestaje być dostępna do wykonania (bo ileż osób z rzędu może mieć te same niesamowite przeżycia? :P ). Jeśli opowiadanie nie dotrze do administratorów, a osoba, która zarezerwowała opowiadanie, nie zgłosi się z prośbą o przedłużenie rezerwacji, przygoda ponownie staje się dostępna.

przygoda 1 — wykonana przez Leonisa
zatruty przysmak
opis
Pewnego dnia, wędrując wśród domów Dwunożnych, czujesz pyszny zapach, za którym postanawiasz iść. Po chwili znajdujesz zachęcająco wyglądający pokarm, który bez wahania zanosisz swojemu klanowi. W porze posiłku częstujesz się jego połówką - smakuje tak dobrze, że drugą część postanawiasz zostawić na stosie, aby ktoś inny również mógł się poczęstować. Wieczorem, gdy już powoli zasypiasz z pełnym żołądkiem i wspomnieniem smacznego pokarmu, dowiadujesz się, że jeden z psów właśnie trafił do medyka w bardzo złym stanie. Okazuje się, że zjadł przyniesione przez ciebie pożywienie.
pytania
Gdzie znalazłeś jedzenie i co to było? Kto zjadł to, co przyniosłeś i co mu się stało? Czy udało się go wyleczyć? Jak skończyła się historia?
nagroda
10 Punktów Doświadczenia

przygoda 2 — wykonana przez Altera
pomocna łapa
opis
Budzisz się w bliżej nieokreślonym miejscu, gdzieś wśród terenów Dwunożnych.Nie czujesz zapachu swojego klanu ani żadnych znajomych psów, a gdy otwierasz oczy, widzisz nad sobą wychudzoną kupkę futra - kot. Wyciąga w twoją stronę łapę, paca cię w nos i znudzony mówi "Rusz się, pchlarzu. Tu lepiej nie zostawać. Wstawaj, pokażę ci coś".
pytania
Jak reagujesz? Czy przyjmujesz propozycję kota? Jeśli tak, to co chciał ci pokazać? Udaje ci się dowiedzieć, co właściwie się stało? Czy z powodzeniem potrafisz wrócić do swojego klanu?
nagroda
10 Punktów Doświadczenia

pisk
opis
Szukając czegoś, słyszysz pisk. Biegniesz w stronę, z której dochodzi odgłos i w wąskiej uliczce między budynkami znajdujesz samotne, wygłodzone szczenię, wtulające się w martwe ciało jakiejś suczki, prawdopodobnie swojej matki. Bez niczyjej pomocy maluch niechybnie umrze. W twoim klanie jednak sytuacja jest ciężka, a pożywienia ledwie starcza dla wszystkich jego członków.
pytania
Czego szukałeś i kto cię o to poprosił? Co robisz ze szczeniakiem?
nagroda
10 Punktów Doświadczenia

w potrzasku
opis
Eksplorujesz tereny Dwunożnych, poszukując nowego terytorium dla swojego klanu. Przed sobą widzisz opuszczony budynek, który wydaje się przestronny i wygląda całkiem zachęcająco. Postanawiasz wejść do niego i sprawdzić, czy nadaje się na miejsce zamieszkania twojego klanu, jednak gdy znajdujesz się wewnątrz, słyszysz trzask. Część budynku zawaliła się, odbierając ci drogę wyjścia.
pytania
Dlaczego udałeś się tam samotnie? Jak reagujesz? Czy udaje ci się wydostać?
nagroda
10 Punktów Doświadczenia

ludzkie szczenię
opis
Na dziwny plac zwabił cię zapach czegoś dobrego, a ty pozwalasz, aby łapy poniosły cię wprost pomiędzy grządki warzyw. Nagle jednak furtka, twoja droga wejścia i zarazem wyjścia, z piskiem się zamyka. Z trudem przyjmujesz do wiadomości, że zostałeś zamknięty na terenie Dwunożnych. Rozglądasz się za drogą ucieczki, ale widzisz tylko wysoki płot. Zbyt wysoki. Mimo kilku prób nie udaje ci się go pokonać. Znienacka na trawę wbiega dziecko Dwunożnych, które na twój widok krzyknęło cicho i szeroko się uśmiechnęło, szczerząc swoje małe ząbki. Wyciągnęło pulchne rączki w twoją stronę i z cichym mamrotaniem zaczęło stawiać kroki, aby najprawdopodobniej pogładzić cię po futrze.
pytania
Jak reagujesz na fakt, iż zostałeś zamknięty na obcym ci terenie? Dajesz się pogłaskać, atakujesz czy raczej umykasz zwinnie i unikasz dziecięcych rąk? I najważniejsze, jak udaje ci się uciec z ogrodzonego terenu?
nagroda
10 Punktów Doświadczenia

drobna przysługa
opis
Wracasz do klanu z obfitego polowania, na którym dorwałeś dorodnego królika. Marzysz tylko o tym, jak tylko rzucisz go na stos pożywienia i zbierzesz laury za piękną zdobycz. Twoje plany przerywa jednak wychudzony owczarek, który stanął ci na drodze. Obserwuje cię przez chwilę i prosi, abyś dał mu cokolwiek do jedzenia. Choćby zająca, którego trzymasz w pysku.
pytania
Co robisz, gdy zauważasz obcego ci psa? Pomagasz, dając mu zdobycz przeznaczoną dla klanu, czy może odchodzisz, nie zwracając na niego najmniejszej uwagi? A może znajdujesz inny sposób, aby wspomóc staruszka o zapadniętych bokach?
nagroda
10 Punktów Doświadczenia

złoty kieł
opis
W okolicy twojego klanu kręci się pies. Już stary, widać po jego ruchach, że nie tak sprawny, jak by chciał. Nigdy nie przekracza granicy, nigdy nikomu nie grozi, milczy. Po prostu kręci się i przygląda. Utrzymujesz bezpieczną odległość, aż pewnego dnia cię zagaduje. Przedstawia się jako Złoty Kieł. Wyjaśnia, że niegdyś należał do leśnych klanów, ale odszedł jeszcze przed wojną. Mówi, że chciałby zaznać jeszcze odrobiny życia w grupie, w swoich ostatnich dniach.
pytania
Jak długo Złoty Kieł krążył w okolicy twojego klanu? Czy wierzysz w jego opowieść? Czy Złoty Kieł naprawdę jest tym, za kogo się podaje? Czy przyprowadzasz go od razu, pytasz się najpierw lidera, czy może ignorujesz samca, w nadziei, że zostawi was w spokoju?
nagroda
10 Punktów Doświadczenia

zając na biegunach
opis
Uważasz się za raczej inteligentną istotę, która nie wpadnie w proste pułapki. Mimo to ludzie mają swoje sposoby. Będąc w mieście, wpadasz do jednej z mniej ciekawych uliczek. A mimo to, coś tu dobrze pachnie. Postanawiasz uwierzyć swoim zmysłom i ignorujesz przeczucie, że zdarzy się tu coś niedobrego. Znajdujesz truchło zająca. Zanim uda ci się ugryźć chociaż kęs, ten odskakuje. Robisz krok, a on znowu idzie do tyłu. Za późno zauważasz linkę, za którą ciągnie młody dwunóg. On i jego koledzy zaczynają śmiać się nieprzyjemnie. Tu zaraz zaczną się kłopoty.
pytania
Co robiłeś w mieście? Czy dwunodzy chłopcy postanowili tylko pomęczyć cię odrobinę, czy mają bardziej nieprzyjemne pomysły? Jak udaje ci się od nich uciec, gdy zamknęli ci już drogę ucieczki? Czy zając był smaczny?
nagroda
10 Punktów Doświadczenia

kot w worku
opis
Zaczęło się od zapachu. Czujesz, że bezpieczne legowisko nagle zaczęło pachnieć ciut inaczej, ale nie jesteś w stanie dokładnie określić, jak. Myślisz, że tylko tak ci się wydaje, ale wkrótce inne psy też zaczynają narzekać. Śmierdzi, mówią. Może ktoś schował starego szczura i zapomniał zjeść. Pewnej nocy, budzi cię cichy pisk. Po niedługich poszukiwaniach, w świetle księżyca jesteś w stanie zauważyć dwa, wyjątkowo zaniedbane kocięta, kryjące się w dziurze w ścianie.
pytania
Masz jakieś własne teorie, co to za zapach, a może nawet próbowałeś poszukać jego źródła? Informujesz o rozwiązaniu zagadki czy zachowujesz je dla siebie? Co robisz z kociętami? I co się stało z ich matką?
nagroda
10 Punktów Doświadczenia

przygoda 10 — wykonana przez Dyma
bezdomny
opis
Kiedy ty grzebiesz w śmietnikach, jeden z dwunogów cię przyłapuje. Jesteś gotowy na jakieś nieprzyjemności, ale on zamiast tego siada obok ciebie i uśmiecha się lekko. Wygląda słabo i smutno, nie jak ci wszyscy, których spotykałeś. Mówi do ciebie niezrozumiałe słowa i wyciąga rękę z… mięsem? Kiedy oddał ci już posiłek, wskazuje ręką, żeby za nim pójść. Wydaje się przecież niegroźny, nic chyba ci nie zrobi. Chyba.
pytania
Co spowodowało, że znalazłeś się w ludzkim śmietniku? Zjadasz mięso od dwunoga, czy jesteś raczej niepewny? Idziesz za nim, czy odbiegasz szybko, jak tylko przestaje patrzeć?
nagroda
10 Punktów Doświadczenia

przygoda 11 — wykonana przez Miętę
misja: „wyjście po mleko”
opis
Barwne życie towarzyskie ma swoje plusy i minusy — przekonujesz się o tym w momencie, w którym przychodzi do ciebie niewielkich gabarytów szczenię uparcie wciskające ci, że jesteś jego rodzicem. Pomijając fakt, iż dzieciak zupełnie cię nie przypomina, brzmi przy tym zupełnie nieprzekonująco.
pytania
Co czujesz względem młodocianego oszusta? Zapewniasz go, że wierzysz w każde wypowiadane przez niego słowo, czy raczej prędko wyprowadzasz je z błędu? Czy za tajemniczym potomkiem kryje się bardziej skomplikowana intryga? I finalnie — czy twoje życie towarzyskie było faktycznie aż tak kolorowe, iż zaowocowało spłodzeniem potomka, czy to wszystko jest zwykłą ściemą?
nagroda
10 Punktów Doświadczenia

keczup na ścianie
opis
Podziemne bunkry od lat stanowiły przedmiot zainteresowania niejedynych Dwunożnych, ale i czterołapnych wszelkiej maści. Nie narzucamy ci dnia, pory, godziny ani terenu — liczy się to, że znajdujesz ukrytą bazę wojskową z rozległym kompleksem korytarzy, omyłkowo bardziej lub mniej. Największym problemem okazują się ślady krwi na każdej ścianie, którą mijasz, pachnące aż nazbyt intensywnie, żeby datować rozbryzgi na daty odleglejsze niż sześć księżyców.
pytania
Gdzie znajduje się bunkier? W jaki sposób się do niego dostałeś? Jak wygląda wnętrze — czy zdaje się opuszczony, czy znajdujesz w nim ślady niedawnego użytkowania? Co skłania cię do eksploracji? Skąd na ścianach ślady krwi? Co czekało cię w głębiach?
nagroda
10 Punktów Doświadczenia

przygoda 13 — zarezerwowana dla Ja#4101
towarzystwo foliowej czapeczki
opis
Nie sądziłeś, że cokolwiek będzie w stanie cię zaskoczyć, ale życie zdaje się bardziej nieprzewidywalne, niżeli dotąd sądziłeś. Nie gra większej roli twoja wiara — pewnego dnia, kiedy niebo zasnuły puchate, ciemnoszare obłoki, los stawia na twojej drodze osobliwą postać fanatycznego wyznawcy obcobrzmiącej dla ciebie religii. Nim się orientujesz, zewsząd wyłaniają się wyznawcy tego samego kultu, mrucząc identyczną formułkę.
pytania
Co powiedział ci przedstawiciel kultu? Kim są obce psy, czy to w ogóle psy? Jak brzmiała wypowiadana formułka? Udaje ci się zbiec? Czego od ciebie chcą?
nagroda
10 Punktów Doświadczenia

przygoda 14
997, ten numer to kłopoty
opis
Mówi się, że kłamstwo ma krótkie nogi — sęk w tym, iż kiedy stajesz z nim twarzą w twarz, lub też pyskiem w pysk, wychodzi na jaw, że wyeliminowanie go jest równie trudne, co wygranie Roty na skrzypcach przy użyciu ledwie palców u stóp. Po twoim klanie rozchodzi się plotka, jakobyś był ściśle powiązany z morderstwem psa, którego zwłoki, ostatnimi czasy, pojawiły się na obrzeżach waszego klanu.
pytania
Kto doniósł liderowi o swoich podejrzeniach? Dlaczego sytuacja zdaje się aż tak klarowna, przechylając szalę na stronę twojego oponenta? Kim jest zmarły pies? Co żartowniś miał na celu — czy jego zamiary były poważne, czy zwyczajnie potrzebował rozrywki? A może to ty kłamiesz, a morderstwo faktycznie okazuje się twoją sprawką?
nagroda
10 Punktów Doświadczenia

przygoda 15 — wykonana przez Jazgota
Pora Nagich Drzew według Dwunożnych
opis
Nuda przygniata cię z każdej strony. Pomimo ciężkiej pory klan jest zaopatrzony w jedzenie, wieczorny patrol już wyszedł, a ty nie wiesz, co ze sobą zrobić. Postanawiasz ruszyć swoje cztery łapy i sam nie wiedząc czemu, kierujesz się w stronę miasta Dwunożnych. Szare budynki są ozdobione, na każdym kroku obserwujesz nową grę kolorowych światełek, z któregoś okna dochodzi cię kuszący zapach jedzenia, a w samym sercu miasta stoi wielkie, świetliste drzewo. Niespodziewanie podchodzi do ciebie nieznany pies, śmierdzący ludźmi i proponuje oprowadzkę.
pytania
Jak reagujesz na tę zmianę w mieście? Jak wygląda twoje spotkanie z nieznajomym? Przyjmiesz zaproszenie? Jeśli tak, co pokaże ci twój towarzysz, a jeśli nie, co mu odpowiesz?
nagroda
10 Punktów Doświadczenia

przygoda 16 — wykonana przez Jazgota
Low cost basen
opis
Nocami twoje legowisko wydaje się podejrzanie zimniejsze. Początkowo myślisz, że to nadchodząca pora nagich drzew — dopóki nie budzi cię kubeł zimnej wody w środku nocy, kiedy za oknem szaleje burza, w dodatku dająca się we znaki powodzią nawet zabezpieczonemu miastu Dwunogów. Stosunkowo szybko zdajesz sobie sprawę, że musisz się ewakuować, chyba że wolisz spać na pontonie.
pytania
Co uszkodziło dach waszego obozu? Gdzie się tymczasowo przenieśliście na czas powodzi? Jak i czy w ogóle uszczelniliście dziurę?
nagroda
10 Punktów Doświadczenia

przygoda 17 — wykonana przez Miedź
„Popcorn, gotowana kukurydza, orzeszki, nachosy!”
opis
Nie bardzo wiecie, czym jest to spowodowane, ale odkąd tylko przenieśliście się do miasta, tutejsze życie wydaje się dzielić na dwie pory roku: zielonych liści, kiedy morze oblężone jest przez zastaw rozebranych do łysego ciała Dwunożnych i nagich drzew, kiedy nawet Zgaszeni nie zaglądają na plażę. I właśnie podczas pierwszej z wymienionych pór postanawiasz zakraść się w okolice portu, a nuż zwędzisz świeżo złowioną rybę. Podążając za oznaką odwagi (głupoty), postanawiasz wejść na jeden ze statków kawałek... tylko kawałeczek... jeszcze trochę... ryba czai się tuż za rogiem! Mina schodzi ci z pyska, kiedy na całe morze rozlega się syrena, a potem statek odpływa razem z tobą na pokładzie.
pytania
Jak zareagowali Dwunożni na twój widok na ich statku? Gdzie dopłynąłeś? Jak wróciłeś do klanu?
nagroda
10 Punktów Doświadczenia

„Unieście rąbki sukien, drogie panie, wkraczamy do piekieł!”
opis
Ciężki dzień wcale nie kończy się lepiej w objęciach Morfeusza. Kiedy myślisz, że nadszedł nowy ranek i otwierasz oczy, widzisz przed sobą dawne tereny klanu, ale wyglądające zupełnie różnie od tych wyciągniętych żywcem z pamięci — trawa więdnie z każdym twoim krokiem, a wokół nie huczą odgłosy wojowników. Wręcz przeciwnie, zauważasz przed sobą tylko jednego psa, czekającego na ciebie przed wejściem do obozu. Krew ścieka mu po ciele, ale sam roztacza obok siebie mroźną aurę, jakby właśnie łypał na ciebie zombie. Niezależnie od tego, w jakim stopniu jesteś wierzącym, stajesz przed obliczem psa z Infernum.(Cytat podchodzi od Allena Ginsberga).
pytania
Kim był spotkany Zgaszony? Co chciał od ciebie, że przywołał cię aż do Infernum? Jak reagujesz na jego propozycję?
nagroda
10 Punktów Doświadczenia

przygoda 19 — wykonana przez Jazgota
„Zaplątany w sieć”
opis
Podczas pobytu na terenie Flumine trafiłeś do portu. Po chwili przebywania na miejscu zdarzenia wyczułeś w powietrzu smakowitą woń ryb i postanowiłeś znaleźć jej cel. Niestety, kiedy szedłeś w stronę przysmaków, zaplątałeś się w sieć. Usłyszałeś tupot dwunożnego, dlatego znieruchomiałeś, licząc w duchu, iż nie zauważy cię i przejdzie obok. Na twoje nieszczęście człowiek podniósł sieć, nie widząc cię wcale.
pytania
Co robiłeś w porcie? Gdzie zaniósł cię niczego niespodziewający się człowiek? Jak wydostałeś się z opresji?
nagroda
10 Punktów Doświadczenia

„Wyjście z jaskini”
opis
Przebywasz na terenie Ventusu. Chcąc udowodnić to, jakim jesteś odważnym psem, oznajmiasz, że odkryjesz, gdzie znajduje się wyjście z jaskini, będącej na waszym terytorium. Nie ważne, czy ktoś cię do tego przekonał, czy sam o tym zadecydowałeś. Zanim zdążysz się wycofać, otrzymujesz ofertę pomocy w ekspedycji. Razem z przyjacielem ruszacie spełnić zadanie.
pytania
Z kim pójdziesz do jaskini? Czy nie boicie się znajdującej tam mafii pająków? Uda wam się spełnić powziętą misję?
nagroda
10 Punktów Doświadczenia

przygoda 21 — zarezerwowana dla Tommy#6995
„Nowa... przyjaciółka”
opis
Postanowiłeś przejść się do parku. Kiedy dotarłeś na miejsce, po chwili chodzenia w kółko zobaczyła cię mała dwunożna. Zanim zdążyłeś się obejrzeć, złapała cię i pokazała swojej mentorce. Nie miałeś nic do powiedzenia, kiedy zaraz po tym znalazłeś się w obozie osobników. Mała dwunożna wyglądała na zadowoloną, kiedy poszła po ubranka dla ciebie.
pytania
Co chcieli od ciebie dwunożni? Czy była jakaś szansa ratunku? Jakie były twoje wrażenia?
nagroda
10 Punktów Doświadczenia

„Gdyby kózka nie skakała...”
opis
Razem ze swoim przyjacielem bawiliście się w przywódców klanów. Miało to miejsce na Gwiezdnym Szczycie, na który to właśnie się wspinaliście. Sęk w tym, że twój towarzysz robił to gorzej od ciebie, a kiedy prawie udało mu się szczęśliwie dotrzeć na górę, spadł. Nie trzeba mieć wysokich umiejętności medycznych, aby zrozumieć, że nie jest z nim dobrze — upadek ten był bardzo pechowy. Twoją powinnością jest wezwać pomoc.
pytania
Czy zostawisz swojego przyjaciela na miejscu i pójdziesz po pomoc? W jakim stanie jest twój partner?
nagroda
10 Punktów Doświadczenia

przygoda 23 — zarezerwowana dla Konwaliowego Szronu
„Tom i Jerry”
opis
Znajdujesz się na terenach Tenebris, konkretniej w ogrodach. Przez oszałamiający zapach roślinności udało ci się wyczuć, o dziwo, inną woń: psa z innego klanu. Chcąc wypędzić go ze swoich terenów, wchodzisz pomiędzy kwiaty, a już po chwili kluczysz w nich bez sensu. Ogromna ilość roślin skutecznie zagłusza inne zapachy, a tobie nie przyszło do głowy, że możesz zgubić się w… trawie. Rozpoczyna się zabawa w psa i myszkę.
pytania
Rozpoznałeś nieznajomego i niechcianego tutaj czworonoga? W jaki sposób masz zamiar wyjść z pułapki? Czy blisko ciebie znajdują się jacyś dwunożni?
nagroda
10 Punktów Doświadczenia

„Smacznej kawusi, udław się”
opis
Od dawna denerwujący cię pies znieważył twój honor, otwarcie mówiąc, że nie jesteś prawdziwym członkiem Flumine — słabo pływasz. Co prawda, twoje klanowe pochodzenie nie jest pełne, ale mimo to jak najbardziej uważasz się za należącego do tej społeczności. Postanawiacie rozstrzygnąć to raz na zawsze i zmierzyć, przy świadkach, wasze pływackie umiejętności.
pytania
Kim był pies, który podważał twoją wartość? Jak podchodzisz do rywalizacji? Czy wygrasz wyścig?
nagroda
10 Punktów Doświadczenia

przygoda 25
„Babciu, nie teraz, mam randkę”
opis
Jesteś Bezgwiezdnym, który od dłuższego czasu miał wątpliwości co do swojego miejsca w klanie. Nasilają się one, kiedy podczas jednej z nocy wydaje ci się, że widzisz ducha psa na cmentarzu. Nie wiesz, skąd, ale czujesz pewność, że był to Gwiezdny.
pytania
Czy członek Coleum chce ci coś przekazać? Dlaczego byłeś na cmentarzu? Czy twoja wiara w Gwiezdnych powoli się odbudowuje?
nagroda
10 Punktów Doświadczenia

„Na ratunek 112”
opis
Podczas patrolu ty i twoi towarzysze dostrzegacie obcego psa na granicy terenów. Nie wygląda zbyt dobrze. Mówi, że doznał urazu i samemu nie da rady odejść. Decydujecie się zabrać go do klanowego medyka w celu pomocy medycznej. Szybko jednak okazuje się, że pies ma niecne plany.
pytania
Co symulował pies? Kto z patrolu najbardziej naciskał na przygarnięcie "rannego"? Jaka była reakcja klanu, a najważniejsze, lidera? Jakie były jego prawdziwe zamiary?
nagroda
10 Punktów Doświadczenia

„Wycieczka do Bydgoszcza”
opis
Jesteś w parku. Wszystko szło jak najlepiej, do czasu, gdy zobaczyłeś potwora dwunożnych. Pierwsze zaniepokojenie ustąpiło miejsca ekscytacji, kiedy wyczułeś smakowity zapach mięsa. Wskoczyłeś szybko do środka, chcąc znaleźć jedzenie. Kiedy zniechęciłeś się bezowocnymi poszukiwaniami i już zamierzałeś uciec, usłyszałeś kroki dwunożnego: ukryłeś się w jego aucie. Człowiek nie zauważył cię, wsiadł, zamknął drzwi i pojechał razem z tobą na pokładzie.
pytania
Gdzie jedzie dwunożny? Jak uda ci się zwiać? Co robiłeś w parku?
nagroda
10 Punktów Doświadczenia

przygoda 28 — wykonane przez Księżyc
„Jan Paweł drugi sprzedawał dzieciom szlugi"
opis
Tuż po zakończeniu wszystkich swoich obowiązków z tego dnia, chciałeś się położyć i odpocząć. Twoje plany szybko jednak legną w gruzach. Jeden z wojowników informuje cię, że uczeń z twojego klanu zaginął, nikt nie wie gdzie on jest. Ty i inni wyruszacie na poszukiwania, rozdzielając się. Gdy w końcu go zauważasz, szczeniak jest z grupą psów, która raczej nie będzie zbyt chętna do oddania ci go.
pytania
Co robiłeś przed dostaniem informacji o zaginięciu? Gdzie szukałeś ucznia? Czego obce psy od niego chciały? Jak udało ci się uratować młodszego psa?
nagroda
10 Punktów Doświadczenia

„To też moja bawialnia!"
opis
Od pewnego czasu miałeś swoje prywatną, małą kryjówkę, na granicy klanu z innym. Nikt o niej nie wiedział, więc mogłeś liczyć na odrobinę świętego spokoju. Bardzo ją sobie ceniłeś. Zapach psów z sąsiedniego klanu nie był ci tam obcy, jednak od pewnego czasu stał się o wiele silniejszy niż wcześniej. Nie przejmowałeś się tym jednak zbytnio. Pewnego razu gdy zawitałeś w swojej kryjówce, zobaczyłeś tam psa z sąsiedniego klanu.
pytania
Jak wyglądała twoja kryjówka? Gdzie była? Kogo zawitałeś w swojej kryjówce i jaka była twoja reakcja? Jak to rozwiązaliście?
nagroda
10 Punktów Doświadczenia

„Pytanie na śniadanie"
opis
Podczas polowania złapałeś smakowitą zdobycz. Gdy jednak na chwilę się odwróciłeś, twoja zdobycz zniknęła bez śladu. Po chwili szukania znalazłeś szczeniaka, który mógłby być już uczniem. Czuć jednak od niego dwunogów. To pieszczoch.
pytania
Co udało ci się upolować? Dlaczego pieszczoch ukradł twoją zdobycz? Jak to rozwiązałeś?
nagroda
10 Punktów Doświadczenia

przygoda 31
„uśmiech bąbelka"
opis
Miałeś dzisiaj trochę luźniejszy dzień. Żadnego patrolu, tylko polowanie. W głowie miałeś już plan na dzisiejszy dzień, jednak jedna z matek nagle przyszła ze swoimi bąbelkami, zawracać ci głowę z prośbą o opiekę nad nimi. Zgadasz się, jednak małe smrody mają w sobie motorki i nie potrafisz ich zmęczyć, ciągle biegają w te i we w te. Zabierasz ich na spacer. Dopiero po chwili zauważasz, że zgubiłeś jednego z nich.
pytania
Kto i dlaczego poprosił cię o opiekę nad szczeniakami? Gdzie zabrałeś szczeniaki na spacer? Kto się zgubił? Jak znalazłeś zaginionego szczeniaka? Czy powiedziałeś o tym dla matki lub może samemu wyciągnąłeś z tego konsekwencje?
nagroda
10 Punktów Doświadczenia

przygoda 32 — zarezerwowane dla Yender
„hand me my shovel, i'm going in!"
opis
Spacer. Właśnie tego potrzebowałeś, chcąc oczyścić swoją głowę z tych wszystkich rzeczy, które zaprzątały ostatnio ci myśli. To jednak jest PON i nic tutaj nie może skończyć się normalnie, dlatego na jednych z terenów neutralnych spotkałeś psa, który zaciekle kopał dół. Po zapytaniu co ten wyprawia, odparł, że kopie swój grób, pytając się czy ty też chcesz jeden.
pytania
Co ci zaprzątało głowę? Dlaczego pies kopał grób? Zgodziłeś się na jego propozycję? Jak zakończyło się wasze spotkanie?
nagroda
10 Punktów Doświadczenia

„trofea"
opis
Brakowało ci czegoś ciekawego w życiu, ciągła rutyna dobijała cię, wprowadzając w naprawdę nieciekawe stany. Szukałeś czegokolwiek, co by mogło sprawdzić, że kolejny nudny dzień, stałby się choć trochę ciekawszy. To właśnie wtedy, jakby na zawołanie, napotkałeś ogromnego psa, włóczęge, który ubabrany w krew, z szaleństwem w oczach, przyznał ci się do morderstwa, pytając czy chcesz zobaczyć jeo "trofeum".
pytania
Jak zareagowałeś na wyznanie psa? Jakie było jego rozumowanie? Co zrobiłeś z włóczęgą?
nagroda
10 Punktów Doświadczenia

przygoda 34
twoja przygoda
opis
Wymyśl własną przygodę, którą będą mogli wykonać inni członkowie! Wyślij jej nazwę, opis oraz pytania do administracji. Jeśli będzie się nadawała, zostanie opublikowana na blogu, a ty otrzymasz zasłużoną nagrodę.
pytania
Tu wstaw jakieś pytania
nagroda
10 Punktów Doświadczenia

eventy
Eventy to wydarzenia odbywające się na blogu, zazwyczaj związane ze zmianą pór roku lub świętami. W ich trakcie pojawiają się specjalne zadania i konkursy, możliwe do wykonania jedynie w określonym czasie. O nowych eventach administracja zawsze informuje na blogu oraz serwerze Discord.

12 komentarzy:

  1. Rezerwuję dla Altera przygodę numer 2. Dziękuję!

    OdpowiedzUsuń
  2. Rezerwuję przygodę numer trzy <3 Dziękuję c:

    OdpowiedzUsuń
  3. Jedyneczka (jedyneczka, blask słoneczka w pochmurny dzień, jedyneczka jedyneczka, smaczna jak malinowy krem) zaklepana dla mnie -__-

    OdpowiedzUsuń
  4. Klepu klep, przygodę piątą poproszę ^^

    OdpowiedzUsuń
  5. zaklepuje kota w worku dla JustToBe#8776 (przygoda 9)

    OdpowiedzUsuń
  6. wiem że jestem adminem i mogę sam to zmienić, ale mi się nie chce, więc przygoda 18 zaklepana dla krzaczastej łapy

    OdpowiedzUsuń
  7. 16 dla Jazgota na czas nieokreślony i 13 dla Szarej Skały

    OdpowiedzUsuń
  8. Odwołuję rezerwację dla Aroniowej Łapy

    OdpowiedzUsuń