14 kwietnia 2021

Od Lisiego Wrzasku

Patrzę na psy, debilne psy. Potrzebują pomocy o byle gówno. Złamią sobie łapę? Biegną do nas i nagle są mili. Normalnie to na nas plują. Cholerne psy. Nienawidzę ich. Najchętniej bym dał komuś coś złego, nie. Spokojnie Lisi Wrzasku, jak ja nienawidzę tego imienia. Z kilkoma księżycami zdałem sobie sprawę, że to tylko przeszkadza. Wrzask. Nie mogłem być kłem? Pazurem czy innym gównem? Ziewam cicho, spać mi się chce strasznie. Nie mogę jednak iść spać, bo ktoś mi powie, że jestem leniwy, i pewnie powie to jakiś głupek, co nawet nic nie wie na temat bycia medykiem! Gdyby nie my oni by poumierali!
— Lisi Wrzasku — usłyszałem głos jakiegoś psa. — Nie potrzebujesz pomocy z szukaniem ziół?
Patrzę na suczkę, ona jest taka głupia czy nie zna mnie? Nie no, zna mnie. Jest z mojego klanu, chyba.
— Jak ci było na imię? — Mrużę oczy zdenerwowany. Nie znam jej. Denerwuje mnie to.
— Oszroniony Pysk i ponawiam pytanie — odpowiada suczka. Aha. Nie znam jej pyska, a może? Nie tracę czasu na naukę ich pysków.
— Nie, nie potrzebuję — odpowiadam pewnie. — Byś otruła kogoś — dodałem cicho.
— Łaski bez — odpowiedziała cicho. — W takim razie do widzenia.
— Słabego dnia — wołam za siebie. 
***
Rozglądam się, jestem tutaj władcą. Jedynie Ciemny Kieł w tym klanie wie tyle, co ja, władam klanem w pewnym sensie. Wciągam powietrze, pachnie dzikim czosnkiem. Bardzo intensywne i przydatne zioło. Nie wiem, jak psy mogą go nie znajdywać. Na wczesnych lekcjach się o nim nauczyłem. Oni chyba wiedzą tylko, do czego służy patyk i niektórzy może co to kocimiętka. Ach najlepsze zioło. Chętnie bym je brał, tylko no właśnie nie mogę. Dopiero jak mentorka była moja odejdzie do starszych, będę mógł sobie pozwolić „publicznie”. Pewnie wyzywają mnie od ćpunów, jestem ciekawy jak oni przeżyją jak ja bym odszedł mhh tylko jak to oni mówili? Mam w życiu spełniać marzenia? No robię to, mając cel brać kocimiętkę. Mam dawać radość innym, tego nie zrobię, bo radość to maska wściekłości i chęci wrzasku.
[325 słów: Lisi Wrzask otrzymuje 3 Punkty Doświadczenia]

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz