16 lipca 2021

Od Wilczego Cienia do Fiołkowej Skałki

Temat tajemniczej i niezbadanej jaskini ciągle wisiał w powietrzu. Po mojej przygodzie z Brązową Blizną wiedziałem, że spędzanie tam czasu, jak i przebywanie tam nie należało do bezpiecznych. Nie byliśmy pewni czy nie czai się tam coś oprócz pająków i usuwającej się spod łap ziemi. Jednak przecież ktoś w końcu musiał ją poznać. Dla bezpieczeństwa innych, jak i nowych informacji. Przecież w jej wnętrzu mogły znajdować się różne przydatne rzeczy czy przejścia, o których nie wiedzieliśmy. Postanowiłem z powodu wolnego czasu podejść tam i rozejrzeć się wokół niej. Na pewno nie miałem ochoty wchodzić samemu do środka po ostatnich wydarzeniach. Wzdrygałem się już na samą myśl o tym. Droga nie zajęła mi długiego czasu. Poinformowałem jednego z wojowników, gdzie idę, by nikt nie szukał mnie przez ten czas i ruszyłem biegiem w stronę jaskini. Oczywiście, że wolałem iść z kimś, ale dzisiaj akurat nikt kompletnie nie miałem czasu, a nie chciałem kogoś błagać o towarzyszenie mi. Jednak gdy zobaczyłem nieznanego mi psa, gdy już byłem u celu, żałowałem, że nie miałem nikogo przy swoim boku. Gdy mnie zauważyła, o dziwo nie była zaskoczona moim widokiem. Tak jakby spodziewała się, że ktoś może tu przyjść. Nie była również nastawiona wrogo, co zbiło mnie z tropu. Co ona w takim razie tutaj robiła? Podszedłem kilka kroków bliżej i zauważyłem, że przyglądała się wejściu do jaskini, które osłonięte mrokiem, wyglądało jeszcze straszniej, niż gdy byłem tu pierwszy raz.
— Witaj — powiedziałem powoli. Nie wiedziałem jak mam się zachować w tej sytuacji i pomimo jej nastawienia, wolałem być czujny. Próbowałem wykrzesać z siebie trochę emocji, by znowu nie mówić tym znudzonym i spokojnym tonem.
— Witaj. Jak się nazywasz?
— Wilczy Cień. A ty?
— Fiołkowa Skałka.
Obydwoje w ciszy wpatrywaliśmy się w jeden punkt, nie wiedząc co mówić. W końcu postanowiłem odezwać się pierwszy, cisza coraz bardziej doprowadzała mnie do szaleństwa.
— Co tutaj robisz? — zapytałem, rozglądając się wokół. Może gdzieś niedaleko znajdował się jej jakiś znajomy?
<Fiołkowa Skałko?>
[319 słów: Wilczy Cień otrzymuje 3 Punkty Doświadczenia]

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz