29 września 2021

Od Laurencego — „Kabaret, część druga”

Zawiedzeni pokracznością mojego humoru, tym razem, kiedy wdrapałem się na piedestał, w wyrazie niezadowolenia moją obecnością, zawyli jak dwunastolatki, które po obejrzeniu „Zmierzchu” naoglądały się na Youtube poradników, jak zamienić się w wilkołaka.
— Chcemy kogoś śmieszniejszego! — ryknął ktoś.
— Wiecie, dlaczego nie przyjechał do was prawdziwy komik? — rzuciłem w odpowiedzi.
Świat na moment wstrzymał oddech, a czas zdawał się płynąć wolniej, niżeli przed chwilą. Czułem się jak przed epicką anime bitwą, rozkładając tłum na łopatki samym spojrzeniem najzabawniejszego geja spośród Bezgwiezdnych. Drżał mi głos i pewnie drżałyby łapy, gdybym nie był cholernym psem.
— Bo aresztowali go za zbrodnie popełnione w Bośni.

Laurek otrzymuje 5 PD

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz