30 września 2021

Od Nocnej Furii — drabble ,,Mam smaka na maka"

 ,,Nocna Łapo, dlaczego nie jesz?”
Kiedy podniósł wzrok, bez problemu dostrzegła, że jego oczy są zaszklone.
,,Nocna Łapo? Co się stało?”
Pociągnął nosem.
,,Nieustraszona Sarna zabroniła mi jeść, dopóki nie uda mi się czegoś upolować. Powiedziała, że głód będzie najlepszym nauczycielem i może wreszcie mi coś wyjdzie”, powiedział cicho.
,,Może jakby była lepszą mentorką, lepiej by ci szło”, syknęła. ,,Zjedz, proszę. I tak nie widzi. Nauczę cię polowania, skoro ona nie potrafi”, dodała łagodniej.
,,Dziękuję, Krucze Pióro. Jesteś najlepsza”, wtulił się w bok siostry.
,,Smakuje?”, spytała.
Pokiwał energicznie głową.
,,Sama upolowałam”, odparła dumnie.
,,To jest najlepszy zając, którego kiedykolwiek jadłem!”

[Nocna Furia otrzymuje 5 PD]

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz