9 września 2021

Od Żałobnej Pieśni - drabble „Efekt motyla”

Inni liderzy są dla mnie obcy. Nie znam ich imion. Nie rozróżniam spośród tłumu. Idę na moje pierwsze zgromadzenie. Jestem przecież uczennicą liderki. Jestem bardzo podekscytowana, ale szybko zaczynam rozumieć, że panuje tu chaos.
Ciemna Gwiazda jest liderem Cienistych. Wydaje się być nieswój. Siedzi sztywno, nieruchomo. Nie mruga. Nie daje oznak życia. Nie mija wiele czasu, kiedy upada. Umiera na oczach wszystkich. Niewielu traktuje śmierć poważnie.
To mój pierwszy atak paniki. Nikt na mnie nie reaguje. Mamy zachowują się inaczej. Potem wszystko jest inaczej. Mój stan psychiczny pogarsza się z czasem. Dostaję coraz więcej złych wieści. Wszystko zaczęło się tam.

[100 słów: Żałobna Pieśń otrzymuje 5 Punktów Doświadczenia]

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz