9 września 2021

Od Żałobnej Pieśni - drabble „Gorzkie starcie”

Czuję, jak Bryzowa Gwiazda popycha mnie. Upadam na oczach wszystkich zgromadzonych. Szydzi z mojego miana, ale tym razem nie pozwalam jej mnie zniszczyć. Zbyt wiele pewności siebie mi odebrała. Jestem na oczach przedstawicieli wszystkich pięciu klanów. Ale nie boję się otwierać pyska.
Broni mnie Jazgot. Murem za mną staje Manaci Olbrzym i Cynamonowa Pestka. Liderka jest na straconej pozycji. Po zgromadzonych rozchodzą się szepty o jej szaleństwie. Wychodzę zwycięsko z tej walki. Wraca moja pewność siebie. Wygrywam coś więcej.
Ciepła Pleśń uważa, że nie mam brzydkiego miana. Bardzo doceniam jego słowa. Dodają mi otuchy i powodują delikatny rumieniec na pyszczku. 

[100 słów: Żałobna Pieśń otrzymuje 5 Punktów Doświadczenia]

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz