9 września 2021

Od Żałobnej Pieśni - drabble „Małoletność”

Idę parkiem. Obok mnie moja mentorka, Złota Gwiazda. Zadaję jej milion pytań, na które zdawkowo mi odpowiada mimo tego, że dotyczą innych klanów. Nie rozumiem, dlaczego za każdym razem wzdycha. Uważam, że to ważna wiedza dla młodego ucznia.
Kładzie się na trawie, dając mi za zadanie upolować gołębia. Wskazuje na kuśtykającego ptaka. Notuję w głowie, że słaba nóżka nie oznacza słabych skrzydeł. Wciąż należy się zaczaić. Mam zamiar, ale coś odwraca moją uwagę. Staje na drodze mego zwycięskiego polowania.
“Mamo, kazałaś mi upolować tego ptaka, ale zobaczyłam tłustego dwunożnego i ugryzłam go w stopę!”, wyrzucam z siebie na jednym wydechu.

[100 słów: Żałobna Pieśń otrzymuje 5 Punktów Doświadczenia]

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz