9 września 2021

Od Żałobnej Pieśni - drabble „Nauka na błędach”

Miałam kiedyś cel. Marzenie. Ambicję, by trening skończyć jako pierwsza z rodzeństwa. By Złota Gwiazda odczuwała dumę myśląc o mnie. By nie była zażenowana ani nie frustrowała się na samą myśl o mojej egzystencji. 
Wiele rzeczy dzieje się po drodze. Trening kończę jako przedostatnia. Szalona liderka upokarza mnie brzydkim mianem. Na szczęście nie zmienia członu, który już poprzednia planowała. Pieśń. Jestem mianowana Żałobną Pieśnią.
Porażka jest dotkliwa. Poczucie bólu i niesprawiedliwości narasta. Nie powinnam była się poddać. Nie podołałam próbie, jaką zesłali mi Gwiezdni. Teraz ciężko pracuję, by to naprawić. Chcę udowodnić sobie i całemu klanowi ile naprawdę jestem warta.

[100 słów: Żałobna Pieśń otrzymuje 5 Punktów Doświadczenia]

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz