9 września 2021

Od Żałobnej Pieśni - drabble „Senna Mara”

Biegnę przez nicość. Potykam się o własne łapy. Otacza mnie ciemność.
„Jesteś żałosna, Żałobna Pieśni”, słyszę głos Złotej Gwiazdy.
Poruszam kończynami ile sił, ale wciąż tkwię w miejscu.
Zawiodłaś mnie, Żałobna Pieśni”, mówi Biała Zamieć.
Ciemność zaczyna mnie pochłaniać. Powoli. Sprawia mi ból i cierpienie.
To twoja wina, Żałobna Pieśni”, odzywa się Migoczące Światło.
Chcę krzyczeć, ale mój głos niknie mi w gardle.
„Dobrze ci tak, Żałobna Pieśni”, dorzuca Jazgot.
Płaczę, ale nie łzami. Z moich oczu leje się krew.
„Będziesz gnić samotnie, Żałobna Pieśni”, szydzi Cynamonowa Pestka.
Tonę. Nie jestem w stanie się ruszyć.
„Zdychaj, Żałobna Pieśni!”, wyje klan.

[100 słów: Żałobna Pieśń otrzymuje 5 Punktów Doświadczenia]

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz