9 września 2021

Od Żałobnej Pieśni - drabble „Siódme niebo”

Stoję dumnie. Obok moje rodzeństwo. Dwie siostry, Cynamonka i Sosenka, oraz dwóch braci, Migotek i Krzemyk. Wywołują mnie jako drugą, po Cynamonce. Teraz Cynamonowej Łapie. Serce wali mi jak oszalałe. Jestem podekscytowana jak nigdy.
Orzechowa Gwiazda wypowiada słowa, które radują moje serduszko. Od tego momentu jestem Nieuchwytną Łapą. Dumną uczennicą zastępczyni. Moją mentorką staje się Złoty Popiół. Jej wzrok nie się zmienia. Jest surowy i chłodny. Ale ja wiem, że to moja szansa.
Postanawiam jej nie zawieść. W myślach obiecuję być dzielną, posłuszną, odważną uczennicą. Już jestem najszybszą, a to nie jest wcale daleko od najlepszej. Będzie ze mnie dumna.

[100 słów: Żałobna Pieśń otrzymuje 5 Punktów Doświadczenia]

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz