9 września 2021

Od Żałobnej Pieśni - drabble „Szczeniacka miłość”

Nie od razu to wiem. Nie od razu błysk w jego oczach sprawia, że moje serduszko zaczyna mocniej bić. Jestem przecież jeszcze dzieckiem. Po naszej pierwszej, wspólnej przygodzie jestem nawet bardzo szczęśliwym dzieckiem. Jeszcze wtedy nie wiem dlaczego.
Jestem zazdrosna, kiedy widzę innego psa obok niego. Chcę być dla niego ważna. Nie jestem. Mówi mi, to gdy spotykam go po latach. Dopiero wtedy zaczynam rozumieć.
Jest bardzo przystojny. Spoważniał, bardzo zmężniał.
Łamie mi serduszko słowami, które wypowiada. Patrzę w jego niezwykłe oczy i czuję, jak zawala się mój świat. Ponownie. Nie wiem, czy powinnam się starać. Czasem lepiej jest odpuścić.

[100 słów: Żałobna Pieśń otrzymuje 5 Punktów Doświadczenia]

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz