21 grudnia 2021

Od Burzowej Łapy (Burzowej Aury)

Ten dzień nie mógł być lepszy. Pomimo spadającej temperatury słońce nadal grzało, jakby chciało podzielić się jeszcze swoimi ostatnimi ciepłymi chwilami. Wiedziałem, że dzisiaj stanie się coś, czego pragnąłem od bardzo dawna. Niestety przez moją upartość, nieumiejętność słuchania i pochopnego zachowania, koniec mojego treningu mocno się opóźnił. Była to tylko moja wina, nie miałem prawa winić za to kogokolwiek. Jednak w końcu mój trening się zakończył, a moja mentorka mogła być zadowolona z mojej wiedzy i doświadczenia. Wiedziałem, że nie miała ze mną łatwo, byłem tego pewien, że nie raz chciała mnie wrzucić do rzeki czy dać zwierzynie do pożarcia, ale tego nie zrobiła. Za co byłem jej wdzięczny.
Moja siostra już od dawna była wojownikiem. I to właśnie w dniu jej mianowania wiedziałem już jakie imię wybiorę. Burzowa Aura. Idealnie pasowało to do mojego charakteru i sposobu bycia. Oczywiście moja mentorka przez kilka dni się ze mnie śmiała twierdząc, że to nieco damskie imię, ale nie zwracałem na nią uwagi. W końcu to była moja decyzja, imię, które miałem nosić do końca swojego życia.
Właśnie dzisiejszego wieczoru stałem się wojownikiem. Czułem napływającą dumę w moim sercu i ledwo powstrzymałem się, by nie zacząć skakać w miejscu. Pamiętałem mianowanie swojej siostry i radość z tego powodu. Jednak teraz czułem coś zupełnie innego, bo w tej chwili to ja stawałem się kimś godnym i ważnym, kimś, kto będzie mógł bronić swojego klanu. Wojownicy wykrzykiwali raz po raz moje imię, a ja szukałem wzrokiem swojej siostry. Stała na uboczu z delikatnym uśmiechem. Oczywiście zazdrościłem jej tego, że własny trening skończyła o wiele wcześniej niż ja, ale w tej chwili kompletnie o tym zapomniałem. Odwzajemniłem gest i spojrzałem na moją mentorkę, która patrzyła na mnie z błyskiem w oku. W końcu będzie miała ode mnie spokój. Zaśmiałem się pod nosem. Teraz czekało mnie życie wojownika, które kompletnie różnić się będzie od tego ucznia. Nie wiedziałem, czy naprawdę byłem na to gotowy, jednak nie dowiem się jeśli nie spróbuje, prawda?
[ 326 słów, Burzowa Łapa otrzymuje 3 punkty doświadczenia i nowe imię ]

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz