16 kwietnia 2021

Od Aronii CD Cytrynka

Zawsze wiedziałam, że moja siostra jest dziwna lub wyjątkowa — można to nazwać na wiele sposobów. Chyba jednak nie zdawałam sobie sprawy, jak bardzo. Ile jeszcze jest takich psów? Na pewno wcale, lub niewiele. Popadłam w zadumę.
Często jej tego zazdrościłam. Zawsze potrafi powiedzieć coś takiego, że wszyscy wokół są zaskoczeni. Jej aura tajemniczości jest niemal namacalna, i świetnie współgra z jej niepowtarzalnym zachowaniem. Podczas rozmowy z nią czujesz, jak twój umysł się otwiera i zaczynasz rozumieć rzeczy, które wcześniej były niezrozumiane. Widzisz więcej i otwierasz się przed nią, chociaż jeżeli nigdy z nią nie rozmawiałeś, to zapewne będziesz w to wątpił. Wydaje się ostatnią odpowiednią to tego osobą. Jak często pierwsze wrażenie jest mylne! Większość psów, jeżeli chce taka być, zacznie udawać i się zmieniać. Sama przez długi czas starałam się ją naśladować, jednak spełzło to na niczym. Jej sunący chód w niczym nie przypominał mojego rozkraczonego. Ona nic nie musi — dostała to wszystko w darze, w chwili narodzin. Ja natomiast żałuję, że nie dostałam niczego takiego. Jestem zwykłym, głupim, niedoszłym mordercą. I nie znaczy to, że się nie akceptuję. Po prostu żałuję, że taka nie jestem, a nie oznacza to, że chcę się zmieniać? No dobrze, źle to sformułowałam. Wiem, że mogę być gorsza. Jak szkoda, że nie mam krótkiego futra… Znaczy, jak fajnie, że mam długie i takie… kolorowe. Z zamyślenia wyrwał mnie głos przyjaciółki.
— Więc bardzo dziękuję, że nam wybaczyłeś — powiedziała zadowolona Sikorka, która zapomniała już, iż miała mu usługiwać i pędem wyruszyła do wyjścia. Zapewne dogoniła Konwalię i zaproponowała jej złożenie kolejnego „wynalazku”, ponieważ słyszałam jej podekscytowane piski. Nie miałam jej tego za złe, ponieważ już taka była — podobnie jak Konwalia. Jak można mieć pretensje do kogoś, że się taki urodził?
— Ja też dziękuję, i jeszcze raz przepraszam. — Kiwnęłam na niego głową. — Jeżeli czegoś będziesz potrzebować, to mów. Będę stała niedaleko.
Rozglądnęłam się, w poszukiwaniu dogodnego miejsca, aby spocząć, bo łapy zaczęły mnie boleć.
<Cytrynku?>
[318 słów: Aronia otrzymuje 3 Punkty Doświadczenia]

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz