25 maja 2021

Od Krwawego Zewu CD Srebrnego Pyłu

Nie dało się nie wyczuć, iż suczka z lekko była zaintrygowana moją osobą. Nic dziwnego odpowiadałem dosyć zdawkowo, nie rozwijając się. Przecież to nie było przesłuchanie, a właśnie tak się poczułem. Jednak dotknęła ją już po chwili lekka irytacja moją osobą. To nie było dla mnie nic nowego. Gdy dowiedziała się, że byłem na patrolu, dała po sobie poznać, że jest nieco zawiedziona moją odpowiedzią. Jak nikt inny potrafiłem wyczuć jej intencje, jeśli chodzi o robienie komuś po złości. Nie trudno było się domyśleć, że po kłótni z bratem zechce zrobić mu na złość. Przecież wyraźnie dał jej do zrozumienia, że nie życzy sobie, aby jego siostra pokazywała się w moim towarzystwie. Mogłem jej pomóc, lekko zemścić się na bracie, jednak co bym z tego miał? Samo przebywanie ze mną źle wpłynęłoby na reputacje Srebrnego Pyłu. Czy to byłaby korzyść dla mnie? Czy korzyścią dla naszej dwójki byłoby doprowadzenie do szału Lisiego? Analiza ta zajęła mi zaledwie kilka sekund.
— Chcesz wkurzyć brata i potrzebujesz mojej pomocy prawda? — Spojrzałem na Srebrny Pył, prostując się, nieco obdarzając ją dość podłym uśmiechem.
— Nie potrzebuję twojej pomocy! — zirytowała się.
— Jak bardzo niezadowolony byłby twój brat gdybyś szlajała się na widoku w moim towarzystwie. — Mój głos był melodyjny, lekko irytujący ton. Sztuka manipulacji.
Srebrny Pył przyglądała mi się z coraz to większym zaciekawieniem w oczach.
— Czego ty ode mnie chcesz?
— Nie chcę, wiem, że chcesz, bym poszedł z tobą, aby utrzeć nos swojemu bratu.
— Czego chcesz w zamian?
Chwilę się zastanowiłem, ale tak naprawdę to już znałem korzyści podjętej i tak wcześniej przez siebie decyzji. Lisi mnie nie szanował tak jak reszta. Przebywanie w obecności Srebrnego Pyłu, mogłoby nieco lepiej wpłynąć na moją renomę, albo pogorszyć jej opinie, jedno jest pewne, Lisi Wrzask dostanie za swoje. Jednak nie mogłem jej tego ot, tak powiedzieć, udajmy, że robię to z dobrej woli.
— No dobrze Srebrna, to dokąd idziemy?
Jej spojrzenie pałało ogromną podejrzliwością co do mojej osoby. Co do mojej decyzji, ale moje zamiary to moje zamiary. Dostała to czego chciała dumnie pokaże się reszcie w jej towarzystwie.
<Srebrny Pył?>
[342 słowa: Krwawy Zew otrzymuje 3 Punkty Doświadczenia]

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz