11 września 2021

Od Dymu CD Pumy

 Moje serce zaczęło bić szybciej. Nie wiedziałem, czy to sen, czy jawa? Nie przecież nie śpię, to naprawdę się wydarzyło. Byliśmy parą, czułem się nieswojo przez chwilę. Wewnątrz aż skakałem z radości, jednak stać mnie było na merdanie ogonem jak jakiś mały szczeniak. Nie potrafiłem opisać tego co czuje, ale jeśli to są motyle w brzuchu, to mogę mieć ich tysiące. Musieliśmy jakoś uczcić naszą wspólną decyzję. Myślałem dość intensywnie, co mógłbym zaproponować. Nagle mnie olśniło, nie mogłem zapomnieć o swoich obowiązkach.
— Co powiesz, abyśmy spędzili dzisiejszą noc pod gwiazdami. Jest okres spadających gwiazd, to może być fajny widok — zaproponowałem. Bacznie przyglądałem się reakcji Pumy. Chyba była w podobnym rozanielonym nastroju. Jej ogon również kołysał się na boki.
— Z tobą zawsze.
— W takim razie widzimy się gdy niebo będzie usłane tysiącami gwiazd, znajdę cię.
— Uciekasz już ?
— Przepraszam, odprowadzę cię, na pewno ci to wynagrodzę — lekko polizałem ją w pyszczek.
Ruszyliśmy żwawo na blokowiska. Rozejrzałem się dookoła. Pobiegłem zmienić jednego z patrolujących wojowników. Pierwszy raz tak bardzo mi się dłużyło. Jednak gdy w końcu moja zmiana dobiegła końca, a niebo usłane było gwiazdami, ruszyłem w poszukiwaniu Pumy.
— Tutaj cię mam! - krzyknąłem, radośnie podbiegając.
— To gdzie idziemy na te gwiazdy ?
— Zobaczysz! — powiedziałem pełen entuzjazmu i energii. Sam jej widok już naładował moje akumulatory na maksa. Zabrałem Pumę na Płyciznę znajdująca się pod stromą wydmą. Nie musieliśmy wcale stać w wodzie, aby było widać w niej odbijające się niebo.
— Czyżbyś wybrał płyciznę, w obawie o to bym znowu się nie podtopiła?
— Czytasz mi w myślach.
Na chwilę weszliśmy do wody, patrząc raz w niebo, raz w jego lustrzane odbicie w wodzie. Potem zaś ułożyliśmy się na pasku.
— Zobacz Dym, spadająca gwiazda!
— Pomyśl życzenie, tylko nie mów na głos, bo wtedy się nie spełni.
— Mówisz poważnie ?
— Tak — zaśmiałem się, patrząc w jej piękne oczy.
— Naprawdę wierzysz w takie przesądy ?
— Wole zachować ostrożność — zaśmiałem się

<Puma?>
 [331 słów: Dym otrzymuje 3 Punkty Doświadczenia]

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz